Kontynuując wizytę na tej stronie, akceptują Państwo wykorzystywanie plików cookie, które umożliwia nam prowadzenie statystyk odwiedzin, zapewnienie Państwu ukierunkowanych treści dostosowanych do zainteresowań oraz ułatwia wymianę z portalami społecznościowymi. Więcej informacji o plikach cookie i ich ustawieniach można znaleźć w naszej polityce ochrony prywatności.

Gwarancja

Visual

W produkcji naczyń Tupperware stosuje się najwyższej jakości surowce oraz dokładne, co do setnych milimetra formy. W fabrykach Tupperware, obok standardowej produkcji, odbywa się surowa, systematyczna kontrola jakości. Jeśli zdarzają się niedoskonałości, uszkodzone produkty od razu wracają do działu surowców podstawowych, gdzie zostają przetworzone na granulki do ponownego przerobu.

Produkty Tupperware wytwarzane są z najwyższą precyzją i starannością. Wysoką jakość produktów Tupperware potwierdza 30-letnia gwarancja z wyjątkiem naczyń z Kolekcji Kulinarnej Szefa Kuchni pokrytych powłoką nieprzywierającą, które objęte są 3-letnią gwarancją, oraz ściereczek z mikrofibry (tekstylia) objętych 2-letnią gwarancją.

W przypadku ujawnienia wady fabrycznej lub surowcowej Klient ma prawo do wymiany wadliwego produktu na nowy.

Reklamacje zgłasza się Konsultantowi Tupperware, który sprzedał produkt, lub bezpośrednio w lokalnej Dystrybucji. Podstawą realizacji Gwarancji Tupperware jest formularz zamówienia.

Gwarancją nie są objęte: mechaniczne uszkodzenia spowodowane przez nabywcę, uszkodzenia i wady powstałe na skutek użytkowania i przechowywania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, produkty naprawiane we własnym zakresie, przebarwienia.


Pojedyncze elementy, takie jak pokrywka czy zakrętka, które uległy zniszczeniu lub zgubieniu, można dokupić, jeżeli produkty, których są częścią, znajdują się w ofercie katalogowej Tupperware.