Używamy plików cookie w celu zoptymalizowania Państwa doświadczenia z naszą stroną internetową oraz w celu nieograniczonego korzystania ze wszystkich funkcji. Pliki cookie społecznościowe i reklamowe innych firm zapewniają ukierunkowane treści dostosowane do zainteresowań użytkownika, umożliwiają interakcję z portalami społecznościowymi i umożliwiają nam śledzenie wizyt. Więcej informacji na temat tych plików cookie i przetwarzania danych osobowych można znaleźć w naszym oświadczeniu o ochronie danych osobowych. Klikając na "zaakceptuj" zgadzasz się na użycie plików cookie i związane z tym przetwarzanie Twoich danych osobowych. Ustawienia można zmienić w dowolnym momencie, przechodząc do "Ustawienia plików cookie" na dole strony.

Gwarancja

Visual

W produkcji naczyń Tupperware stosuje się najwyższej jakości surowce oraz dokładne, co do setnych milimetra formy. W fabrykach Tupperware, obok standardowej produkcji, odbywa się surowa, systematyczna kontrola jakości. Jeśli zdarzają się niedoskonałości, uszkodzone produkty od razu wracają do działu surowców podstawowych, gdzie zostają przetworzone na granulki do ponownego przerobu.

Produkty Tupperware wytwarzane są z najwyższą precyzją i starannością. Wysoką jakość produktów Tupperware potwierdza 30-letnia gwarancja z wyjątkiem naczyń z Kolekcji Kulinarnej Szefa Kuchni pokrytych powłoką nieprzywierającą, które objęte są 3-letnią gwarancją, oraz ściereczek z mikrofibry (tekstylia) objętych 2-letnią gwarancją.

W przypadku ujawnienia wady fabrycznej lub surowcowej Klient ma prawo do wymiany wadliwego produktu na nowy.

Reklamacje zgłasza się Konsultantowi Tupperware, który sprzedał produkt, lub bezpośrednio w lokalnej Dystrybucji. Podstawą realizacji Gwarancji Tupperware jest formularz zamówienia.

Gwarancją nie są objęte: mechaniczne uszkodzenia spowodowane przez nabywcę, uszkodzenia i wady powstałe na skutek użytkowania i przechowywania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, produkty naprawiane we własnym zakresie, przebarwienia.


Pojedyncze elementy, takie jak pokrywka czy zakrętka, które uległy zniszczeniu lub zgubieniu, można dokupić, jeżeli produkty, których są częścią, znajdują się w ofercie katalogowej Tupperware.