Be a Hostess

Poznaj historie Tupperware

„Kiedy pomagasz komuś wejść na wzgórze, znajdujesz się bliżej szczytu”.

Tuż przed wprowadzeniem na rynek konsumencki w 1946 roku, podobne do tworzyw sztucznych materiały wynalazcy Earla Tuppera wielu producentów były poświęcone wysiłkowi wojennemu. Wszechstronność i wygoda „cudownych” produktów Tuppera pomogły zapoczątkować rewolucję tworzyw sztucznych następnej dekady. Pierwsze plastikowe produkty “Tuppera”, Miski i Kubki, oferowały wyjątkową zaletę, której nie miały tradycyjne pojemniki na żywność: były lżejsze i mniej podatne na stłuczenie niż tradycyjne szkło i naczynia.

Wraz z nadejściem powojennego wyżu demograficznego kobiety poświęciły się opiece nad powiększającymi się rodzinami. Narodziła się kuchnia „Tupperware-owa”… kuchnia, która była dobrze zorganizowana i schludna, i zawierała różnorodne pojemniki, które zastępowały brzydkie otwarte opakowania i które dłużej utrzymywały świeżość żywności.

Narodziło się Tupperware Party.

W 1946 roku Tupper przedstawił swoje legendarne hermetyczne plomby wzorowane na odwróconym obrzeżu na puszce z farbą, które zapobiegały wysychaniu, więdnięciu lub utracie smaku w popularnej obecnie lodówce. Pomimo swojej przełomowej natury, produkty Tuppera nie sprzedawały się dobrze w punktach sprzedaży detalicznej, głównie dlatego, że konsumenci potrzebowali demonstracji, aby zrozumieć, jak działają.

W odpowiedzi w 1948 r. odbyła się pierwsza impreza domowa Tupperware, wprowadzając zupełnie nowy sposób dotarcia produktów Tupperware do konsumentów. Pokazy okazały się niezwykle skutecznym sposobem komunikowania korzyści płynących z rewolucyjnej pieczęci.

Produkty Tupperware są sprzedawane za pośrednictwem Tupperparty od 1951 roku.

Od 1951 r. system Party Tupperware działał tak dobrze, że wszystkie produkty Tupperware zostały zdjęte z półek sklepowych, aby być dystrybuowane w ten sposób. Pokaz sprzedaży bezpośredniej był mile widzianą rozrywką dla kobiet, których zaangażowanie w społeczność koncentrowało się głównie wokół ich rodziny.

Sprzedaż produktów Tupperware metodą sprzedaży partyjnej była atrakcyjną karierą dla tych kobiet, które miały niewiele możliwości kariery po powrocie mężczyzn z wojny. W miarę jak konsumenci przenosili się z dużych ośrodków miejskich do domów na przedmieściach, przydomowe grille stały się ulubionym sposobem spędzania wolnego czasu przez rodziny i sąsiadów. Nowe produkty Tupperware odpowiedziały na potrzeby stworzone przez tę popularną rozrywkę. Party Bowl zapewniało świeże i zimne sałatki z makaronu i jajek na świeżym powietrzu, a The Pie Taker zapewniał łatwy transport domowych deserów. Taca do serwowania Dip ‘N Serve™ działała w bardzo podobny sposób, dzięki czemu łatwo było pobierać frytki i kąpać się z i na podwórko lub miejsce piknikowe.

Lata 60. to czasy niepokojów społecznych, w których rodzina przechodziła zmiany społeczne. W miarę jak rodziny o dwóch dochodach stały się coraz bardziej powszechne, kobiety aktywnie poszukiwały możliwości kariery, a Tupperware wypełniło kolejną niszę produktową projektami, takimi jak Travelling Desk, Drawer Organizers i Plastic Carrying Case.

Ogromna fala wyżu demograficznego, która zaczęła rodzić własne dzieci, stworzyła potrzebę solidnych, stymulujących zabawek. Tupperware ponownie sprostał wyzwaniu, wprowadzając innowacyjną linię zabawek, takich jak zabawka Shape-O®, zabawny, ale edukacyjny projekt, który stanowił wyzwanie na każdym etapie rozwoju dziecka, od funkcjonowania jako grzechotka dla niemowląt po promowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej w małe dzieci. Podczas gdy zapotrzebowanie na specjalistyczne produkty kuchenne rosło, Tupperware dotrzymywało kroku zmieniającym się podniebieniom, oferując produkty do przechowywania, takie jak pojemnik Mix ‘N Stor® i Tortilla Keeper do serwowania etnicznych potraw.

Kolejna mała rewolucja

Dzięki postępowi w technologii medycznej konsumenci żyli dłużej niż kiedykolwiek wcześniej, co spowodowało wzrost populacji seniorów. W tej epoce Tupperware wprowadził pokrywę, który zaspokajał dojrzałą populację o niezbyt zręcznych palcach.

Ta epoka przyniosła również drastyczną zmianę stylu życia, w której więcej gospodarstw domowych niż kiedykolwiek wcześniej wymagało podwójnego dochodu, aby sprostać rosnącym wymaganiom ekonomicznym. Więcej kobiet poszło do pracy poza domem, aby zrównoważyć swoje role w biurze i domu. Kariera w Tupperware oferowała nowym pracownikom elastyczny sposób zarabiania pieniędzy i spędzania czasu z dziećmi.

Kiedy kuchenki mikrofalowe po raz pierwszy zaczęły pojawiać się w kuchni, Tupperware wprowadził produkty zaprojektowane specjalnie dla kuchenek mikrofalowych i konwencjonalnych. Gdy kuchenka mikrofalowa została w pełni zaakceptowana jako urządzenie gospodarstwa domowego, Tupperware wprowadził produkty przeznaczone wyłącznie do tego urządzenia, takie jak linia mikrofalowych naczyń do ponownego nagrzewania i linia Tupperwave, które mogły podgrzewać resztki lub gotować mrożonki, które stawały się coraz bardziej podstawowym produktem dla rodziny.

Podążając za szybkimi latami 80., Tupperware wprowadził produkty zaprojektowane w celu maksymalizacji czasu ludzi. Kuchenka typu Stack Cooker TupperWave® została zaprojektowana do przygotowania trzydaniowego posiłku dla czterech osób w kuchence mikrofalowej w ciągu 30 minut, umożliwiając zapracowanej ludności spożywanie tradycyjnych rodzinnych obiadów, podczas gdy Micro Max przygotował świeży posiłek dla dwóch osób w 10 minut lub mniej. Pojemniki do lodówki zapewniły system przechowywania, który można było dostosować do indywidualnych potrzeb, aby przechowywać podstawowe produkty spożywcze luzem, zmniejszając ilość odpadów i zwiększając budżety artykułów spożywczych i przestrzeń do przechowywania w kuchni.

W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną pojemniki Tupperware stanowiły pozytywną alternatywę dla jednorazowych opakowań i opakowań, w tym Śniadaniówki, Lunch Box-y, czy Muszelki.

Linia pojemników do przechowywania żywności w kuchence mikrofalowej Cristallo zawierała pomiary w alfabecie Braille’a i pojemności metrycznej, co odzwierciedla nieustanną reakcję Tupperware na potrzeby konsumentów.

Lata 90-te

Trendy z lat 90. odzwierciedlają odnowiony nacisk na dom i tradycyjne udogodnienia, takie jak domowe posiłki. W zgodzie z tym trendem Tupperware wprowadził na rynek rozszerzoną linię produktów o współczesnym wzornictwie narzędzi kuchennych wykonanych z charakterystyczną jakością i pomysłowością Tupperware, czyli Obieraczki, Podwójne Sito, które łączyły tradycyjne przybory kuchenne z wyrafinowaną wiedzą z lat 90.

Do 1992 roku prawie połowa wszystkich konsultantów Tupperware pracowała na pełny etat, oprócz sprzedaży produktów Tupperware. W związku z tendencją do „zakupów w jednym miejscu” firma wprowadziła zajęcia „Wartość czasu” i pokazy „Planowanie kuchni na zamówienie”, podczas których klienci dowiedzieli się o gotowaniu w kuchence mikrofalowej i przygotowywaniu posiłków, a także o sposobach oszczędzania pieniędzy na zakupach spożywczych. rachunki, cenne miejsce w szafie i czas. Ponadto imprezy „Godziny szczytu” i „Biuro” pozwoliły demonstracjom Tupperware dopasować się do napiętych harmonogramów klientów, którzy mają napięty czas.

Tak jak wczesne plastikowe produkty Earla Tuppera zrewolucjonizowały przechowywanie i przygotowywanie żywności, tak dzisiejsze produkty Tupperware nadal poprawiają styl życia, oferując pomysłowy design, wysokiej jakości konstrukcję i dożywotnią gwarancję. W XXI wieku świat będzie się nadal zmieniał, a Tupperware będzie ewoluował wraz z nim, wykorzystując nowoczesne podejście do formy i funkcji, aby tworzyć wygodne rozwiązania zadań domowych.

Dziś: prawie 100 rynków na całym świecie

Tupperware dociera obecnie do prawie 100 rynków na całym świecie, oferując produkty odmienne kulturowo, takie jak Kimchi Keeper w Korei, Kimono Keeper i japońskie pudełko Bento.

W nowym tysiącleciu konsumenci mogą liczyć na tę samą jakość produktów Tupperware, reprezentujących niezwykły design do codziennego życia. Co więcej, w dzisiejszej epoce informacyjnej zapracowani konsumenci mogą być pewni ekspansji Tupperware na nowe kanały, takie jak Internet i gabloty w centrach handlowych, aby sprostać zmianom społecznym na rynkach na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji na temat produktów Tupperware, niestandardowego planowania kuchni lub organizacji imprezy Tupperware, kliknij tutaj, aby znaleźć konsultanta w Twojej okolicy. Możesz też skontaktować się z nami, a pomożemy Ci go znaleźć.

Tupperware Brands Corporation jest globalnym bezpośrednim sprzedawcą innowacyjnych produktów premium wielu marek i kategorii za pośrednictwem niezależnych sił sprzedaży. Marki i kategorie produktów obejmują rozwiązania zorientowane na projektowanie, przechowywanie i serwowanie w kuchni i domu za pośrednictwem marki Tupperware oraz produkty kosmetyczne i higieny osobistej za pośrednictwem marek Fuller, NaturCare, Nutrimetics i Nuvo.

Zorganizuj własne Tupperware Party.

Zapytaj się nas
Odkryj nasze produkty w najnowszym katalogu Wiosna Lato 2021
Show me
Payment Methods
Shipping
Secure shopping
  • Fast delivery
  • Buyer Protection & data protection
  • Secure payment with SSL encryption