Be a Hostess

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania

Tutaj zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Aby ułatwić znalezienie odpowiedniego dla Ciebie, pogrupowaliśmy je w obszarach tematycznych „Zamówienie”, „Zwroty” i „Moje konto”.

Zamówienia

Czy muszę znać Konsultantkę aby zakupić produkty Tupperware?

Nie, ale oczywiście rekomendujemy aby się podłączyć pod Konsultantkę poprzez wybranie takiej osoby ale przez link który może być przekazany.

Nasze Konsultantki najlepiej znają produkty i na pewno będą mogły odpowiedzieć na wszystkie pytania oraz pokazać jak produkt działa.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki jest 13,50 zł ale jeśli suma zamówienia przekroczy 550 zł, to wysyłka będzie za darmo.

Jakie metody płatności są oferowane?

Aktualnie można zapłacić kartą kredytową lub szybkim przelewem na stronie. W przyszłości będzie także dostępna opcja płatności przy dostawie u Kuriera.

Kiedy zostanie wysłana moja paczka?

Przesyłki są wysyłane przez naszego partnera firmę DPD i najczęściej są dostarczane do 3 dni roboczych.

Czy mogę wysłać moje zamówienie do punktu odbioru?

Tak, lista współpracujących z nami punktów odbioru jest dostępna na stronie w momencie wybierania formy dostawy.

Czy mogę później zmienić lub anulować zamówienie?

Niestety, z technicznego punktu nie można zmienić swojego zamówienia jak już jest potwierdzone. Oczywiście, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta aby znaleźć rozwiązanie.

Kontakt:

Adres email: esklep@tupperware.com

Numer telefonu: 228 719 427

Co mam zrobić w przypadku uszkodzenia w transporcie?

Prosimy o szybki kontakt z działem obsługi klienta aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.

Kontakt:

Adres email: esklep@tupperware.com

Numer telefonu: 228 719 427

Moja dostawa jest niekompletna / W mojej paczce jest coś, czego nie zamówiłem.

Prosimy o szybki kontakt z działem obsługi klienta aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.

Kontakt:

Adres email: esklep@tupperware.com

Numer telefonu: 228 719 427

Zwroty

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Masz prawo zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatnich towarów. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Kontakt:

Adres email: esklep@tupperware.com

Numer telefonu: 228 719 427

Czy mogę wymienić zamówione przedmioty?

Z przyczyń technicznych, wymiana nie jest możliwa. Możesz jednak skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni i ponownie zamówić produkt, który chciałbyś mieć w naszym sklepie internetowym.

Kogo mogę zapytać, jeśli mam pytania dotyczące produktu?

Najlepszymi specjalistami od produktów są nasi Konsultanci. Jeśli nie znasz Konsultanta, możesz znaleźć listę na stronie internetowej i skontaktować się w twojej ulubionej formie (telefon, sms, email, whatsapp)

Dlaczego nie mogę znaleźć produktu na stronie tupperware.pl?

W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystkie produkty, które są aktualnie w ofercie sprzedażowej. Jeśli jest produkt, który Ci się podoba, ale nie możesz go znaleźć, najlepiej jeśli skontaktujesz się z Konsultantką. Konsultantka powie Ci, czy produkt jest aktualnie dostępny, albo czy zapas się już skończył. Listę Konsultantek znajdziesz na stronie internetowej.

Moje konto

Jak mogę założyć konto?

Najłatwiej zrobić to w momencie składania pierwszego zamówienia. Po kliknięciu „Przejdź do kasy” trzeba wybrać okno „Utwórz konto” i postępować zgodnie z wskazówkami

Jeśli chcesz skorzystać z zalet konta tupperware.pl, na przykład, aby zapisać nowy produkt, ekscytujący artykuł lub pyszny przepis na liście życzeń, lektur lub przepisów, możesz po prostu zarejestrować się.

Jak mogę zmienić moje hasło?

Możesz oczywiście w każdej chwili zmienić swoje hasło. Przejdź do informacji o koncie w sekcji „Moje konto”. Znajdziesz tam pole wyboru „Zmień hasło”.

Jeśli to zaznaczysz, możesz zmienić swoje hasło. Aby to zrobić, musisz podać swoje aktualne hasło i dwukrotnie wprowadzić nowe.

Zapomniałem hasła, jak mogę otrzymać nowe?

Po prostu kliknij „Zapomniałeś hasła” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Jak mogę usunąć moje konto na tupperware.pl?

Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta który się tym zajmie.

Kontakt:

Adres email: esklep@tupperware.com

Numer telefonu: 228 719 427

Jak mogę zapisać się do newsletter-a Tupperware?

Zachęcamy, aby się zapisać do naszego newslettera. Zostaw swoje dane, adres email i będziemy Ci regularnie wysyłać nasze najnowsze informacje na temat produktów, przepisów, ofert.

 

Nie otrzymuję newslettera, mimo że się zapisałem.

Sprawdź proszę swój spam w skrzyncę emailowej. Jest też możliwość że zapisała się literówka w twoim adresie emailowym.

Możesz też wysłać zapytanie do Działu Obsługi Klienta, który się tym za Ciebie zajmie.

Kontakt:

Adres email: esklep@tupperware.com

Numer telefonu: 228 719 427

 

Odkryj nasze produkty w najnowszym katalogu Wiosna Lato 2021
Show me
Payment Methods
Shipping
Secure shopping
  • Fast delivery
  • Buyer Protection & data protection
  • Secure payment with SSL encryption